Harry Potter i 3D!

Den 19:e november har första filmen av Harry Potter och dödsrelikerna premiär! I 3D dessutom! Både filmerna kommer komma i det, och jag är så glad! Dels för att de äntligen har satt ett datum och dels 3D.
Jag menar, fatta vad coolt det kommer bli! :)
Yay! Bra start på dagen ;)



Ska softa i typ en och en halv timme till och sedan på visning! Och sedan ska jag jobba.
Det är en jättefin dag idag men jag ska nog spendera hela dagen inomhus. Innan tolv ska jag nog städa och spela lite TV-spel och sedan jobba inomhus. Det är så det är.
Jag borde verkligen damma. Usch vad mycket damm det är på mina högtalare.
Men men. Vi hörs sen, tror jag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0