Bloggfritt

Jisses, här har jag inte bloggat så mycket idag.
Har visserligen inte varit hemma eller inte haft tid för jag har tvättat men ändå. Vi hade asmycket saker att tvätta plus lakan, och så var vi lite stressade för vi skulle iväg innan två och tvättiden tog slut vid två. Så alla kläder blev inte torra. Tusan, dumma torkskåp.
Vi åt lite med Albins föräldrar och sedan åkte vi mot kalaset i Sjuntorp. Det var trevligt där, vi fikade och firade Albins brorson Caspian som fyllde 3 år. Han fick massa bilar i present, för det är hans kopp te.
Det var soligt och skönt så vi satt ute. Mycket lek blev det, jag är nya favoritlekkompisen :P
Fast jag var så orkeslös och lat idag så jag var nog inte mycket till lekkompis.
Vi hälsade på några hästar och kollade in bilarna han hade fått på sin födelsedag.

Och nu är vi hemma, har precis sett Happy Feet. Funderar på om vi ska gå och se Shrek 4 imorgon. Får se vad vi känner för. Annars händer det nog inget speciellt imorgon. Dagen innan jag ska jobba 6 dagar i veckan i två veckor :P Brukar inte göra det men det ska nog gå fint. Bara folk inte bara spenderar sina dagar på stranden utan handlar lite också, så ska det nog gå bra.
På lördag kommer lite folk hit och vi ska ha trevligt och kanske spela lite spel och annat mysigt. Fun!
Nu ska jag sova, för jag har dels ont i magen (igen :() och dels är jag supertrött. Hörs :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0