4 juli

Om jag hade bott i USA nu antar jag att man skulle vara tvungen att fira på något sätt. Händer det något dåligt om man inte gör det? Jaja.

Det är varmt idag igen men jag tror bestämt att det har regnat lite så det kanske är lite svalare. Jag tror att jag vill vara inne större delen av dagen men vi måste nog cykla och handla lite. Men efter det ska jag bosätta mig i soffan!
Jag tycker verkligen om min nya mobil!
Jag håller på att lära mig hur man gör med alla widgets och program och stuffs. Men det verkar vara ganska lätt :)


Min gamla mobil till vänster, min nya i mitten och längst till höger ligger Albins.


Jag med min nya mobil.


Min gamla och den nya. Visst är den nya snyggare? :)

Jag borde verkligen damma...! Det är så himla dammigt och det kanske är därför som jag nyser så mycket. Och jag var tvungen att "ta hand om" en spindel förut. Jag är Spindelmörderskan. :( Om jag kan brukar jag locka in dem i ett glas och sedan släppa ut dem men det gick inte denna gången. Så skyll på mig om det regnar mer idag :P
Igår åt vi thairester och såg på Matrix Revolutions. Sedan spelade vi lite Lego BatmanPS3:an. Det är roligt :)
Idag läste jag i GP att de hade testat Lego Harry PotterPS3 (som jag har!) och att den fick 4 fyrar. Yay! Att det nog var det bästa lego-spelet hittills. Score :P

Nu ska jag gå och tvätta håret och kanske spela lite mer lego-spel! Hörs senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0