Klädbilder

Hej hopp!
Idag har jag jobbat men bara fyra timmar. Och jag har varit chic :)
Hade nya kavajen på mig idag.


Lite suddig men annars blev den kolsvart med blixt.


Det är paljetter på slaget och fickorna.

Till den hade jag varma stövlar, vitt linne, lila strumpbyxor (måste vara mer färgglad!) och min nya paljettkjol.


Lite dålig bild igen, jag vet jag vet.. :P

Det var lite kallt men det får man ta! :)
Fick skjuts hem av snälla mamma och pappa. Har handlat också. Känner mig duktig :P
Borde vara ännu duktigare och gå ut med tidningar och kartonger men vet inte riktigt... Det är ju så kaaaallt och jag sitter inne och myser i tofflor och mjukisbyxor. Får se.
Har några till bilder, enjoy!


Mina fina cardigan, som jag anser är en Chanel-look a like. :)


Från MQ och rean. Väldigt trevligt med 50%.


Jag är kanske besatt av den.. Men den är fin!


En lång och mysig kofta, också från MQ.


Ursöta fickor med rosetter.


Ett jättefint sammetsdiadem som jag fick i julklapp av söta kusin Cajsa. Diademet är från Zara.


Jag fick detta också, från samma ställe och samma fina person. :)


Det här fräcka skohornet fick jag av min svägerska i julklapp :)


Vi fick en golvlampa av min mamma och pappa.


Golvlampan är en liten bebislampa till taklampan. Det har jag bestämt. :)


Fick denna av Albin i julklapp, men det har jag nog redan skrivit om. Jag tror att vi har sett ungefär halva hittills. Och det är grymt! :)

Det var de bilderna jag hade att bjuda på idag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med.
Får nog gå och slänga lite saker till återvinningen iaf. Jaja.
Imorgon är en ledig dag och jag ska slappa! Kanske åka hem till mamma och titta på film och promenera. Vi får se.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0