Whip it!

Hej, hallå.
Jag har inte skrivit på väääldigt länge men det har faktiskt varit rätt skönt. Funderar på att sluta blogga. Det är ju onödigt att man skriver ibland, när man kommer på något. Jag föredrar att leva det istället för att skriva om det :P Fånigt. Men men.

Tänkte skriva för jag har lite saker att tipsa om :)
Jag har läst ut Sophie Kinsellas nyaste bok (på svenska) som heter Flickan från tjugotalet. En helt underbar bok! Jag kunde inte lägga den ifrån mig. Hon skriver alltid roliga böcker, bl.a. Shopaholic-böckerna där man sitter och läser och tänker att hon är dum som shoppar allt det där, men denna boken var lite annorlunda. Inte lika "pinsam", hon gjorde inte en massa knepiga grejer, iaf tyckte inte jag det verkade så.
Men en fantastisk bok, ni måste läsa den!!

Igår kollade Albin och jag på Whip it. Ellen Page har huvudrollen och är minst lika rolig som hon var i Juno.
Det handlar om roller derby. Sport med rullskridskor. Juliette Lewis är med, och hon var också underbar. Den slutade inte exakt som man trodde, men kind of. Men den var himla rolig och väldigt sevärd :)



Nu sitter jag här i klänning och stickad kofta och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Ska äta middag hos mormor och morfar med mamma och pappa. Vi ska nog kika på schlagern så jag har fint diadem och glittrigt smink, allt för schlagern.. :P
Skriver kanske igen om vår sura granne som vägrade släppa in oss i tvättstugan igår. :(
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja michele sa det också, att hans filmer är knäppa :P nej har inte sett de filmerna

2010-02-21 @ 11:26:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej jag har aldrig varit i rom, men hoppas på att kunna åka dit snart =)

2010-03-24 @ 09:08:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej italienare är inte galna, men absolut flirtiga :P

2010-03-25 @ 09:17:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejhej :)

allt bra idag?

kram

2010-03-25 @ 11:08:13
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0