Too much googling

Har nu sitt och tittat på massa videos sen tio. No good :P
Nu borde jag sova. Är krasslig och har ont i halsen. Försökte dricka te med en stooor sked honung i men tror inte det hjälpte så mycket. Tror att det hjälper mer att sova bort det. Typ.
Så det ska jag göra! Imorgon är jag ledig men det ska tvättas lite under dagen. Annars ska jag nog vara inomhus och pyssla med julklappar.
På fredag ska jag jobba tre timmar och sedan drar Albin iväg mig på Idol i Scandinavium. Har inte sett ett endaste program men han vann biljetterna och vill väldigt gärna ha mig med så jag får väl offra mig :P

Well well, vi hörs imorgon och då får ni kort på skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0