Svamp-sie

I brist på ork och bloggidéer så får ni en bild på mig och min mössa.
Jag tycker jag ser ut som en liten svamp, och jag gillar det!



Jag funderar på att göra ett inlägg med outfits från året som gått, men vet inte hur många jag hade i början av året :P Får se. Kanske fixar det imorgon eftermiddag.
Ska nog jobba då, för nu har jag 37,3. Eller ja, förut. Så jag tror inte det har gått upp iaf.
Har sett Mulan, Juno och Whip it och kan säkert övertala Albin när han kommer hem att vi ska se Ringaren i Notre Dame. Mår lite bättre men känner mig fortfarande lite klen. Men jag hoppas att jag mår bättre imorgon, efter jag har sovit.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att du mår lite bättre nu iallafall. Har du lösögonfransar förresten eller har du så där långa täta fransar av naturen?

2010-12-30 @ 19:07:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0