Supertrött

Nu är jag hemkommen, och fryser typ fortfarande fast jag har krypit i mysbyxorna och Albins huvtröja. Brr, riktigt kyligt ute. Blä!
Har fått boka om tvättiden idag igen, för jag ska jobba imorgon. Lite ändrade planer, så ska tvätta vid sju-tiden (på morgonen, jag dör!) och efter tio ska jag dra in till stan och shoppa lite med mamma. Eller iaf titta på saker, om vi inte hittar något och vid tre ska jag jobba igen.
Det är ju kul att jobba men inte kul att tvätta vid sju. :( Får slänga in tvätten och sedan krypa ner i sängen igen. Åh, varför har man inte tvättmaskin i lägenheten för???

Nu väntar jag på att sötisen ska komma hem så han kan laga mat till mig. Jag vägrar nämligen. Lagade igår och diskade ett jätteberg idag och ska tvätta imorgon, okristligt tidigt. Så det minsta han kan göra är att fixa lite pytt i panna till oss så vi kan bänka oss framför några avsnitt av The Big Bang Theory.


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch vad tidig tvättid du hade.. Vi har också bokat tvättstugan imorgon fast det blir min man som tvättar. Jo det är ju sant förstås fast jag loggar nästan aldrig in på facebook, aldrig riktigt fastnat för det... Ja det är lite vuxenpoäng på det, kan säga att vi var klart yngst i sällskapet.=)

2010-12-29 @ 21:02:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0