Sova?

Kan man gå och lägga sig och sova igen, snälla? Jag är så trött och det är så mycket snö ute.
Ska väl inte klaga, jobbade bara tre dagar förra veckan och en av de dagarna var på tre och en halv timme. Hmpf. Men ändå! Brukar inte ogilla måndagar speciellt, men jag har sån lust att ha jullov som man hade när man gick i skolan. Äta frukost jättelångsamt och mysa under en filt i soffan med en mysig film och en mysig pojkvän och lite mysigt julgodis.
Men ska försöka göra detta till en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du fick en bra dag ändå.=) Nej inte så bra om någon ser sin julklapp oinslagen så man borde väl ta itu med att slå in klapparna snart. Ja jag vet, jag är lite seg som bara hunnit läsa första boken än.=) Men det finns ju så många bra böcker....

2010-12-06 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0