Sjukling

Dåligt med uppdatering här, sorry för det.
Det var lite stopp bland spårvagnarna när jag skulle hem, så det var lite extra trist. Men men.
Albin skulle laga mat till mig när jag kom hem men han började känna sig klen och febrig och nu har han 37.7, så nu ligger han i soffan och mår inte så bra. Så det blir ingen middag just nu iaf, för jag är inte så värst hungrig heller och han borde äta något som är snällt för magen typ yoghurt eller nyponsoppa.
Jag tänkte att vi skulle se en mysig film, Love Actually som jag har lånat från mamma, men när jag skulle ta ut den ur fodralet så gick skrivan sönder :( Såklart köper jag en ny till henne, men det kändes så trist för jag ville verkligen se den nu och få julfeeling!
Det går kanske att ordna ändå.
Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling. Hörs senare!


Det ironiska är att skivan ser ut som hjärtat och att det är en spricka i skivan. Det tyckte Albin såg kul ut men jag blev ledsen :(

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad tråkigt att skivan gick sönder.=( Jo det är sant, men det förstår han säkert och det är ju tanken som räknas så om du köper en eller flera välgenomtänkta klappar så gör nog inte det något.

2010-12-10 @ 21:43:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0