Scrubs <3



Vi har sett fyra avsnitt av säsong 9 ikväll, de fyra första. Känns lite konstigt eftersom det var så längesen vi såg säsong 8 så man mindes inte riktigt. Men det är så bra med Scrubs, man kan komma in i nästan vilket avsnitt som helst och ändå känna sig hemma.
Jag älskar den serien, jag fattar inte hur de kommer på alla bra idéer och påhitt och Zach Braff är alltid mysig som knasige JD. :) Jag hoppas på fler avsnitt imorgon! :)
Nu är det väl dags att sova, för man ska jobba imorgon igen. Natti!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jag älskar att titta på TV-serier. Haha ojdå, så går det när man kopierar texten utan att läsa... det måste jag ju ändra klart hon inte är obehaglig.

2010-12-05 @ 23:24:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Nej det är sant, men jag brukar se serier på nätet så kan man välja vilka man vill se och när.=)

2010-12-06 @ 13:35:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0