Rise and shine

Jag får sluta gå och lägga mig så sent! Varför är det så svårt att sova tidigt för? När jag slutade läsa igår var klockan halv ett. Alltså inatt. Helt sjukt.
Idag ska jag banne mig göra mig iordning strax efter jag kommer hem från jobbet :P Ta bort smink och sånt, så det enda jag behöver göra på kvällen är att borsta tänderna.

Det var mycket folk på jobbet igår, sålde för en jäkla massa. Mest i år, det kan slås typ dagarna innan julafton, vad vet jag. Så antagligen kommer det mycket folk idag också. Får förbereda mig på det. Man hinner nästan inte andas. Men det är kul, för nästan alla är glada och trevliga. Mer sånt! :)
Nu ska jag gå och krama Albin. Ni får kanske en dagens, vi får se. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0