Prince of Persia

Hade hört att den var rätt dålig, inte alls som spelet (som jag inte spelat) och allt sånt där men jag tänkte att jag skulle ge den en chans, Jake Gyllenhaal är ju med t.ex. :)



Jag hängde inte med i allt som hände, för jag skrev med massa folk på msn samtidigt :P Och så är min skärm lite dum och är väldigt mörk så då missar man en del.
Men i slutet blev jag full i skratt och nästan arg, för de är så luriga och avslutar filmen på ett sånt knasigt sätt. Jaja :) Den var ju inte den bästa filmen jag sett men den var inte så jättedålig heller.
Men man kanske tycker annorlunda om man har spelat spelet, då är det kanske inte samma och då blir man arg. Förstår det tänket, jag kan bli lite upprörd att de inte tar med allt från böckerna när de ska göra filmer, som vissa Harry Potter-filmer t.ex. :P
Men det var lite spännande och nu ska jag gå och hitta på något annat, kanske städa lite och sedan se på Juno, den är himla bra.
Har förresten sett första avsnittet i säsong sex av The Hills. Himla konstig början, det känns som att jag har missat massor från sista avsnittet i säsong fem, men de berättade ju en del. Jag gillar nog inte Kristen, hon verkar urjobbig. Synd att Lauren inte ville vara kvar. Men så kan det vara.
Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Varken sett filmen eller spelat spelet. Nej vet inte heller vad man kallar apelsinerna med nejlikor men gott luktar de iallafall.=) Jag skulle säkert kunna sitta och bläddra i den boken hur länge som helst.

2010-12-08 @ 17:15:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0