Nyårsafton

Hur tänkte ni göra på nyår?
Förrförra året firade jag hemma hos brorsan med alla hans kompisar och efter tolv skulle vi ut.
Förra året gjorde jag motsatta och firade hemma med älsklingen och åt god mat och tittade på film och myste.
Nu är frågan hur jag ska göra på fredag.
Jag funderar starkt på att göra som förra året. Det är faktiskt rätt mysigt att slippa springa omkring utomhus och leta fest/buss hem. Men vill inte ha hemmafest heller så man slipper gå ut. Vill inte vara en jobbig granne även om det är lite smått accepterat på nyår.

Vi får se men det lutar åt mys! :)


Förr förra året. Jag är längst till vänster :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0