Morgon!

Hejsan hoppsan. Nu är jag vaken igen.
Det gick inte att gå och lägga sig tidigare igår heller. Suck. Strax innan tolv kröp jag till sängen och läste lite. Jag tror att det är omöjligt. Men som tur är börjar jag senare imorgon, så slipper gå upp halv åtta iaf.
Idag är det jobb i fyra timmar, till två, sedan åker jag hem! Yay! :) Halvdag ftw!
När jag kommer hem ska jag kanske kika i en affär eller två och sedan softa.
På kvällen tänkte jag bjuda Albin på middag, så vi åker in till stan och myser lite. <3

Vi hörs vid typ tretiden då jag nog kommer hem. Fast jag skulle ju kika i en affär.. Säg fyra :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

SKönt med halvdag. Haha ja då kanske det inte är så roligt, fast jag tycker det är viktigast att man har roligt när man spelar spel. Och att jag vinner... ;-)

2010-12-15 @ 13:25:44
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0