Klänningar och filmer <3

I paketet låg detta!


En Love Actally till mig och en till mamma. Tv-serien fick man för 99 kr så jag slog till!


Såhär ser skivan ut :( På ett sätt är det lite estetiskt snyggt men sorgligt på samma gång. Men mamma får en ny av mig.


En fin klänning från H&M fanns i det andra paketet. Den behåller jag! Albin frågade om det var begravning men jag gillar den. Hellång och det är ju LBLD (mitt eget påhitt Little Black Long Dress, fånigt jag vet).


Lanvin-klänningen. Tyvärr passade den inte mig alls. Jag såg mycket större ut än vad jag brukar, och sånt är ju aldrig kul. Trodde att den skulle vara finare än den var.. Den åker tillbaks så får någon annan njuta av den.

Nu ska jag skriva färdigt julkorten, de ska ju snart skickas!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Härliga paket.=) Haha ja sån är inte jag men min svägerska är likadan. Nej rätt skönt att bara ta det lugnt ibland.

2010-12-14 @ 22:24:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0