Kalasdag

Idag är det lördag och då brukar det vara kalas för barnen så det blir nog att slå in många presenter i butiken idag. Förresten så var det två veckor kvar till julafton igår, glömde visst skriva det. Rätt härligt. Undrar hur jag jobbar den veckan.. Hmm.
Igår var det en kund som glömde blommor i affären. Nivet, inslagna. Så jag funderade om det var en man som skulle ge dem till sin fru, för han hade glömt bort hennes födelsedag. Eller kanske en kvinna som skulle ge dem till sin farmors syster som låg på sjukhus.
Nej, fånigt. Men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Om ingen hämtar dem idag får jag väl slänga dem. De gör ingen nytta där.

Idag, efter jobbet, ska jag hälsa på mamma. Hon passar vovven så det blir kanske en promenad också.
Albin är förresten frisk idag. Det hjälpte nog med massa sömn. Och att vi såg Love actually igår, det gör vem som helst att må bra! :)
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad kul att du fick se filmen iallafall då igår. Ja då är det förstås lite busigt. Vad tråkigt att någon glömde sina blommor, tråkigt när man glömmer saker så där.

2010-12-11 @ 12:27:59
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0