Inget vatten

Måste förbereda mig för imorgon. Jag börjar inte förrän tre men de kommer stänga av vattnet mellan nio och ett. Hmm.. Måste duscha och allt sånt innan nio alltså. Jobbigt :P

Har nu suttit och tittat på Robin Hood och samtidigt gjort julklappar. Klart med alla tre och filmen var bra. Nu ska jag slå in lite julklappar och sedan umgås med Albin som kommer hem snart.
Har också fixat en födelsedagspresent till min mamma redan (hon fyller i februari). Riktigt nöjd och jag tror hon kommer bli glad. :)
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt när de stänger av vatten och sånt.. Hoppas du mår bättre idag.

2010-12-02 @ 21:10:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0