Gott nytt år!

Snart är det nytt år! Inte på några timmar men ändå, tänker inte sitta här hela kvällen :P
Vill umgås med den jag älskar mest, och han sitter nog i soffan just nu. Visserligen älskar jag mina föräldrar mest också.. Och brorsan. Och släkten. Hmm.. Jaja, de kan jag träffa en annan dag :)
Brorsan kommer väl hit imorgon och jag ska nog träffa föräldrarna på söndag så allt ordnar sig bra för nästa år! :)

Hoppas ni har en supermysig kväll och att ni är med dem ni tycker om allra mest och att ni inte blir ledsna på något sätt, för ni ska vara glada idag! Det är alla värda!


Vi hittade lite partyhattar.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lät som en smarrig middag det med. Hann ni med en film till? Gott nytt år och hoppas ni hade en trevlig kväll!

2011-01-01 @ 01:24:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0