Garderobsordning

Nu har jag försökt ordna lite i garderoben. Det blev bara liiite bättre, jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det bra. Det är svårt om man har begränsat med plats och då har vi ändå köpt fler garderober. Men men, ni får se hur det såg ut innan och lite efter.


Nya garderoben innan. Helt tom men inte länge till!


Började med lite kjolar. Nedersta lådan är vardagskjolar och strumpbyxor och övre är lite mer festkjolar.


Lite shorts och sedan koftor.


Och resten av koftorna. Sorry för dåliga bilder, tar kanske nya imorgon när det är bättre ljus.


Andra garderoben fick också fixas när det blev lite mer plats. Innan.


Efter. Det blev liiite bättre. Tröjorna ligger iaf inte ihoptryckta.


Försökte också ordna mina klänningar och kjolar i ordning och efter färg. Det gick väl sådär. :P


Ordnade lite bland skorna också. De finaste får stå längst fram och göra mig glad varje gång jag öppnar garderoben :)

Det är rätt tröttsamt att organisera :P Nu väntar jag på att Albin ska komma hem med maten. Kan ifs ordna lite fint innan med ljus och servetter och göra iordning en film. Ja, det ska jag banne mig göra! Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Betydligt mer välorganiserat än mina garderober iallafall.=) Vad söta de grå skorna med små rosetter var. Ja jag får ta och göra det.

2010-12-09 @ 20:22:15
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0