Fyra dagar kvar

Har ni tänkt på det? Fyra dagar kvar till julafton! Ganska coolt :)
Jag är så glad att jag är ledig på juldagen. Då vill jag bo i mina myskläder och bara äta onyttigt och glo på film eller kramas eller spela tv-spel. Inte gå utanför dörren. Om inte någon vänlig släktning bjuder på mat förstås, då kan jag släpa mig ut.

Igårkväll såg vi Inception. Mindfuck, som Albin så fint kallade det. :)
Kan skriva mer om det senare. Nu ska jag ta på mig varma kläder och bege mig till bussen. Idag får jag tydligen extrahjälp i butiken. Det blir säkert bra, får se till att lära upp henne med kassan och alla saker som finns.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0