Frisk!

Idag är jag frisk! Mår mycket bättre efter att få ha sovit en hel natt. 37,0 hade jag förut.
Känns bra :) Idag blir det lite jobb och efter det åker jag hem. Får se vad vi pysslar med innan men på kvällen ska vi äta god ryggbiff och se på någon film och sedan fira in det nya året tillsammans.
Förresten såg vi första Austin Powers-filmen igår, så det blev fyra filmer igår. :P Jag är tokig! En dag såg jag andra och tredje Sagan om ringen-filmerna för de är så bra. 6 timmar blir det väl, eller så. Sån är jag :)



Har på mig en glittrig tröja, för att fira lite på jobbet, kommer kanske in med en dagens om jag inte ser sliten ut :)
Ha det fint så hörs vi nog sen!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad skönt att du är frisk så här på nyår.=) Mysigt med film, hoppas ni får en riktigt fin kväll och ett gott nytt år!

2010-12-31 @ 18:10:13
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0