Fjärde advent

Idag är det söndag och jag är ledig!



Och så är det fjärde advent. 5 dagar kvar till julafton! Vet inte riktigt hur jag jobbar nästa, vet att jag jobbar måndag och tisdag men det var oklart med resten. Hoppas dock att jag inte behöver jobba på julafton. Inte för att det inte är trevligt men då blir hela dagen lite konstig :P
Om man slutar vid ett måste man åka direkt till en släkt och efter det ska man åka till en annan och det blir lite stressigt. :(

Men men, idag ska jag mest ta det lugnt, fast snart ska jag åka till mormor och morfar och klä deras julgran. Men efter det ska jag nog se på någon film eller så. :) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt med ledig söndag, hoppas du slippter jobba julafton också. I fredags så hände inte så mycket tog det rätt lugnt, igår handlade vi de sista klapparna och började lägga in sill (en testomgång inför julafton då vi fått i uppdrag att ordna sillen) och nu sitter jag och ska skriva lite på examensarbetet hade jag tänkt. Hur har din helg sett ut då?

2010-12-19 @ 13:03:30
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0