Feberyra


Jag har 38,2.

Jag är sjuk. Ingen shopping idag, inget jobbande. Ligger parkerad i soffan och tittar på Mulan. Vill inte vara sjuk, det passar sig inte för mig. Var lipsill förut och grinade för jag inte ville vara sjuk och dessutom sjuk och ensam hemma för Albin jobbar idag. Suck.
Får se om jag kan jobba imorgon, hoppas jag är frisk då iaf. Hade 38,4 när jag tog tempen för första gången idag, så det har sjunkit lite. Känner mig fortfarande svag i kroppen, så jag ska lägga mig i soffan igen.
Hoppas ni har det roligare och är friska.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch då inte kul att vara sjuk.=( Hoppas du kryar på dig snabbt

2010-12-30 @ 14:19:50
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0