Enormt diskberg!

Nu har jag tagit hand om ett enormt diskberg! Och det innan tio. Det ni!
Vi orkade inte ta tag i det igår, och efter jag lagade mat igår blev det ju större, och jag börjar inte förrän tre idag så det var jag som åkte på berget. :P
Nu när jag är klar får jag inte vila, utan jag ska tvätta om sju minuter. Suck. Till ett. Sedan har jag väl en 40 minuter på mig att softa för sedan ska jag åka till jobbet.
Men ikväll vill jag slappa!
Igår blev det ingen film förresten, utan vi tittade på en del avsnitt av Big Bang Theory som jag fick hemskickat av Lovefilm. Jag är Buzzador och får prova på filmhyrning via nätet denna månaden. Det går superbra!
Vi lånade Inception häromdagen och igår fick jag då denna roliga tv-serie.
Men nu måste jag sticka till tvättstugan!


Jag har torkat en del, så det var sex glas och två stora bunkar och en stekpanna innan. Jobbigt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0