En dag kvar!

Nu är jag vaken för tidigt, jag börjar inte jobba förrän två men hade tänkt att dra in till stan lite först.
Försökte hitta en röd julklänning igår men utbudet var faktiskt riktigt dåligt.
Nästan inte en enda tomteröd sak fanns att köpa i tre av affärerna som jag kollade i! H&M, MQ och Gina Tricot kollade jag lite snabbt. Sorgligt :(

Idag ska jag lämna av lite julklappar hemma hos mamma, hinner inte vara med på jullunchen som vanligt utan vi ska fira lite hos svärföräldrarna.
Nu ska jag nog äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Trist att du inte hittade någon röd klänning. Ja hemlagad mat brukar ju oftast bli godare. P.S. I love you är bra!

2010-12-23 @ 19:05:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0