Böcker i vår

Jag kollade lite i den tjocka boken som Svensk bokhandel skickar ut, som visar annonser på vilka böcker som kommer i vår och vad det är för ISBN-nummer, så vi kan beställa. Jag tycker det är kul att titta vilka böcker som kommer, för det är rätt ofta som jag hittar något som jag vill beställa till mig själv :)
Har inte kollat igenom hela än men här får ni en liten lista på de böcker jag väntar på!

  • Rocky 20, utkommer mars
  • Sophie Kinsella - En minishopaholic i mammas fotspår, utkommer januari
  • Alexander McCall Smith - Extra bekvämt på Safariklubben, utkommer januari
  • Douglas Adams - Ajöss och tack för fisken, utkommer mars
  • Lucy Dillon - Ensamma hjärtan och hemlösa hundar, utkommer februari
  • Allison Pearson - Jag tror jag älskar dig, utkommer april
  • Jesper Rönndal - Rikets sal, utkommer mars
  • Lucy-Anne Holmes - 50 sätt att hitta den rätte
Det är min lilla lista hittills, men ska kika lite mer imorgon när jag ska jobba så jag fyller nog på den listan lite mer.
Snart ska vi äta lite fiskgratäng och kanske se på en film. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Shopaholic boken måste ju läsas någon gång men jag har bara hunnit läsa den första än. Mysigt att slå in klappar, vi har faktiskt inte börjat slå in än.

2010-12-05 @ 19:50:35
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0