Året som gått i bilder 2

November


Jag köpte ett fint halsband!


Vi hade avskedsfest för Victoria som just nu befinner sig i Australien!


Jag gjorde julklappar.


Jag fick konstig mat hem en dag.


Vi gick på Jul på Liseberg.


Jag gjorde risgrynsgröt!


Vi köpte en gran!


Vi åkte till Rom; mamma, mormor, moster, kusin Cajsa och jag!


Vi blev anfallna av fåglar!


Vi var minsann på Colusseum också!


Vi var turister och åkte turistbuss!

December


Jag köpte julgranspynt var och varannan dag!


Jag gjorde fler julklappar..


Jag pyntade en apelsin!


Jag fick en bokkudde av Albin!


Mer pynt..


Jag organiserade lite i min garderob.


Sista pyntet! :)


Jag pyntade ett pepparkakshus. Jag är ganska bra på det där med att pynta :)


Färdigt hus!


Jag pyntade hos mormor och morfar också.


Jag firade jul på två ställen. Hos svärföräldrarna..


..och hos mina föräldrar!


Jag fick massor av fina julklappar och här är en av dem! Min fina Audrey-kalender från London.

Detta var mitt år. Det kanske inte var jätteviktiga händelser men så är jag ingen viktig person så det hade varit lite omöjligt. :)
Hoppas ni har haft ett lika roligt och mysigt år som jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0