3 dagar till julafton

Jag kommer nog fortsätta att räkna ner, det känns bättre då :P
Skrev jag igår att jag vet hur jag ska jobba i veckan?
Ledig imorgon, jobbar fyra timmar på torsdag och ledig julafton! Yay! Sedan jobbar jag väl på måndag igen, men vi får se. Rätt gött faktiskt att vara ledig på jul. På torsdag ska Albin och jag på Tron Legacy i 3D också! Ska bli kul och häftigt!

Igår gick jag och la mig ungefär vid elva och släckte vid halv tolv och har sovit gott hela natten. Yes, jag lyckades! Idag ska jag få hjälp av en extrajobbande tjej igen, fick det igår också. Det gick rätt bra, men har så svårt att komma på saker att prata om. Hon gillar ju inte böcker :P Svårt..
Men men, nu ska jag leta fram en kjol och ett par stövlar och stövla iväg till bussen. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att du är ledig idag då och kul med bio imorgon. Sillen blev bra faktiskt så den ska vi göra till julafton + två sorter till som inte testats innan men som förhoppningsvis blir bra de med.=)

2010-12-21 @ 17:45:00
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0