Us

Regina Spector har gjort den låten. Älskar den! Lyssna på den genast!
Nu var det ett litet tag sedan jag bloggade igen.
Men jag kompenserar med massa bilder! :)
Enjoy!


En dag regnade det så då åkte mamma, pappa och jag till Norge. Till Fredrikstad, närmare bestämt.


Då hittade jag en sån här i ett skyltfönster!


Fredrik den andre. Jag gillar bilden. Han ser mäktig ut :)


Som sagt. :)


En stupstock som var låst som tur var. Pappa ville låsa fast mig annars.


Bra karta. Den blir aldrig förstörd.


Gillade när det växte på väggarna.


Fin dörr och lykta och hänglås :P


Gamla kanoner.


Norsk barnvagn.


Liten fluffig Milton.


Fläder?


Vi hittade en hinderbana som scouterna hade byggt! Pappa är duktig.


Över, under, över!


Trägungor, tror jag man får förklara dem.


Vi hade jättekul åt varandra; mamma, moster, pappa och jag. Milton sprang runt och gnällde och var orolig.


Moster Eva var också duktig. Jag var också det, men det kom inte med på kort tyvärr :P


Det gick sämre för min mamma däremot.


Det är inte lätt när det är svårt!


Och alla bara skrattade..


Men till slut kom hon över!


Enda bilden på mig i hinderbanan. Är bättre på att fota än bli fotad.


Sedan skulle vi leta svamp. Tråkigt!


Jag hittade en svamp men den dög tydligen inte. :(


Hittade lite harsyra också. Åt det mycket när jag var mindre :)


Sedan gick vi till min morfars mormors gamla hus, som numera är rätt förstört. Sedan gick vi hem.


En annan dag skulle mormor och moster Eva simma 2 km. Jag tittade på!


Pappa var följe"båt" om det skulle hända något.


Det var mycket folk där men mest norska norrmän, som mamma säger.


Mörka moln närmade sig snabbt.. Det var ca. 16 grader i vattnet.


Alla var redo! Och sedan filmade jag istället, men lägger inte upp filmen nu. Kanske sen. :P


Hittade nrk östfold som var där och filmade. :)


Strömstads tidning var också där.


Mormor efteråt. En norsk ung kille simmade på 27 minuter och mormor strax efter en timme. Ganska bra för att vara 76 år!


Sedan gick vi på promenad. Milton, brorsan, moster Eva och pappa gick först. Sedan jag och sist mamma och Sara.

Såpp!
Det var det. NU är jag redan trött och ska nog sova snart. Imorgon blir det sovmorgon och antagligen filmtittande eftersom Albin jobbar. Until then!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0