Thaibuffé

Ikväll blir det thai! Gott gott. Och jag har inte ätit sen frukost, för att spara mig :P
Jag brukar nämligen bara orka äta en förrätt, en huvudrätt och kanske två glassportioner. Albin tycker att det är onödigt att jag tar buffé eftersom jag inte tar tusen portioner, som han gör. :)

Idag har vi slappat jättemycket, tagit det lugnt och jag har läst ut fjärde True Blood-boken. Spännande. Del fem kommer i veckan, om jag inte minns fel.
Igår var jättekul! Schtunk var verkligen jättebra även om man kunde haft bättre sittplatser. Först fanns det inga platser alls, vi satt på golvet nästan. Men sedan stack en tjej och jag tog hennes plats. (Score!) Och i pausen hittade vi platser bredvid varandra. Fast stolen var lite trasig så sitsen var framåtlutad, om ni förstår, så den var lite obekväm.
Vi cyklade hem vid tio-tiden men när vi var ungefär vid Slottskogen så ville inte Albins cykel mer. Det satt nämligen ett häftstift i framdäcket. Så det gick inte att cykla mer. Så vi fick leda cykeln ända hem.
Jobbigt, för jag hade mina kilklackar och även om det är lätt att gå med dem så är det ju fortfarande höga klackar.
Men det var ändå en rolig kväll! Och sedan stöp vi i säng vid tjugo över elva.
Jag tror faktiskt att jag ska gå och dricka lite cola och läsa en skvallertidning och ta det lugnt tills vi ska åka in till resturangen.
Hoppas ni har en superhärlig söndag! Imorgon måste jag jobba igen, usch. :P Hade gärna varit ledig lite till men det är ju skönt att börja göra saker igen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0