Supereyes

Nu har jag kommit hem från torget, där det blev lite shopping.
Först till optikern. Jag tyckte att jag gick upp i god tid men när det var en kvart tills jag hade tiden, så var jag fortfarande hemma och fick stressa. Jobbigt.
Fick kollat glasögonen och linserna, jag behöver starkare på vänster öga. Fick låna en lins med den storleken jag borde byta till och nu ser jag superbra! :P Superögon, liksom.



Det var konstigt i början, det var så stor skillnad från mina andra, men nu känns det bättre.
Albin kom till optikern och sedan gick vi lite ärenden. Jag shoppade en grej till mamma som har namnsdag idag. :)
Sedan till Twilfit för att kika på en bh. När jag hade provat och bestämt mig för vad jag skulle köpa kom en anställd och sa att jag nog inte borde ha den bh:n. Och jag tänkte, men jo för den passade ju. Men hon fick mig att prova massa andra. Svettigt :P Hon fick mig prova för små (som hon tyckte satt bra) men sedan tyckte hon att jag skulle köpa en som satt lagom. Det tyckte jag innan henne :P
Så två bh:ar blev det. Hon var lite bossig med mig, men det var lite kul. Jag kände mig liten och okunnig. :P Har fått en ny bhstorlek på köpet; 80E. Jisses. Innan hade jag väl 85C men inte nu. Jaja, det är väl bra, I guess..

Vi lunchade sallad, som jag såklart inte orkade äta upp så den följde med hem. Vi handlade lite mat och åkte sen hem och här sitter jag nu!
Ska träffa mamma sen för promenad med henne och vovven i Gunnebo. Blir nog egenlagad pizza ikväll. Mys! Nu ska jag softa och läsa lite eller se lite The Hills. Är nästan färdig med andra säsongen, har tredje som ligger och väntar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0