Söt tant

Måste bara berätta om den lilla söta tanten som kom in i butiken idag.
Hon brukar komma in ibland och kika på de billiga korten och då började vi småprata lite och hon var så söt. Vi pratade lite om hur bra det är att ha kort hemma så man slipper springa iväg till affären och behöva stressa och försöka hitta ett passande kort.
Det är trevligt när vissa kunder är på prathumör och jag också är det :P
Men det var iaf väldigt gulligt :)

Men det kanske var för att jag känner mig så lycklig idag, annars hade jag kanske inte orkat vara så supervänlig :) Hah. Jaja.
Nu ska vi kanske spela lite tv-spel och sedan är det sovadags för att morgondagen ska komma så fort som möjligt!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0