Sleepyhead

Jag hade jättekul på impron ikväll!
Jag tog några kort som inte blev så bra och filmade lite, kanske slänger upp något imorgon. Just nu är jag jättetrött och ska sova. Imorgon måste jag städa badrummet innan kvinnan kommer och kikar på lägenheten. Ska man ljuga och säga att det inte är lyhört, fast det är det?
Tänk om hon inte vill bo där, vad händer då?

Jaja. Allt ordnar sig. Nu ska jag lägga mig i mysiga sängen. Hörs imorgon, tror jag hinner med ett inlägg innan alla kalas och inflyttningsfester.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Om hon inte frågar om det är lyhört, så behöver man ju inte berätta ;)

Om hon frågar kan du ju säga "inte mer än vanligt skulle jag tro" med ett skratt :)

2010-08-28 @ 00:06:48
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0