Pick of destiny

Idag har det varit jobb och inslagande av presenter för mig.
Sov lite när jag kom hem och har hunnit med att äta spagetti och körrfärssås medan vi tittade på Top Gear-avsnittet när de kör i USA. Helt sjukt. De kunde blivit mördade liksom. Crazy!
Har sett POD - Tenacious D (Pick of destiny) också. Såg den själv, eftersom Albin inte finner den lika underhållande som jag gör. Jag gillar Jack Black, han är rolig och chubby. :)



Imorgon blir det nog städning. Igår kväll, när jag låg i sängen och läste, kom Albin och skulle gå och lägga sig men fick syn på en gigantisk spindel på golvet. Jag såg den inte eftersom jag inte hade några linser på mig. Otäckt. Jag sa att han var tvungen att döda den, för vi kan inte dra igång med dammsugaren efter elva på kvällen.
Han stod och fegade sig medan jag försökte peppa honom men till slut (efter nästan fem minuter) tog han mod och tog den med papper. Skönt.
Så det betyder att jag ska städa ordentligt imorgon. Och kanske handla lite mat också. Vi får se.
Men nu ska jag snart sova, kanske ska kika på ett avsnitt av Kullarna först (The Hills).
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0