Paris

Jag vill också åka till Paris!



Såg på The Hills när Lauren och Whitney skulle dit i jobbet, och ajg vill också så gärna åka dit. Har varit där en gång, men det var när jag var 8 år så det är ju ett tag sedan. Minns inte så mycket.
Älskar franska också, det låter så himla underbart. Läste det i typ tre eller fyra år på högstadiet men minns inte så mycket där heller. Illa. Man borde öva upp det eller så. Det var inte obligatoriskt när jag gick på gymnasiet. På ett sätt var det ju skönt, tyckte jag, men i efterhand hade det nog varit roligt och smart.
Yes yes.

Fullt upp idag. Städat, det behövdes verkligen. Har inte dammat på flera veckor, men jag orkar verkligen inte ta tag i det. Måste göra det till veckan!
Just nu tittar jag på fullmånen och skriver. Snart är det sovadags och jobb imorgon igen.
Tänk om man kanske skulle jobba lite utomlands? Blir så himla sugen. Man skulle ju klara sig lite med min stapplande engelska. Jag kan nog en del men tycker det är lite pinsamt att prata, för jag kanske uttalar ord fel eller ni vet. :P Löjligheter.
Hoppas att jag hinner in hit imorgon!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0