Kent-konsert

Jisses, är det verkligen tre dagar sedan jag bloggade sist? Illa..!
Vi kom hem igårkväll iaf, vi fick skjuts av min bror och Sara men de lämnade Oliver på landet hos mamma och pappa. Och jag har kommit på att jag ska ju på Kent-konsert på lördag! Jag har tänkt att jag ska lyssna på massa av deras låtar i sommar, för att peppa mig, men det har jag totalt glömt bort. Har nog bara lyssnat på nya skivan en gång. Hört låtarna på radion när jag jobbade men det är inte riktigt samma sak.
Jaja. Imorgon och på torsdag ska jag iväg så då hinner jag nog inte blogga så mycket. Och idag har jag tvättat och varit hos vårdcentralen.

Mitt öra är nog bättre nu, tror det är helt okej. Hoppas inte det händer något med det andra bara. Och jag är helt uppslukad av en bok. Jag brukar inte vara så besatt av att läsa klart men jag har längtat efter den boken i flera veckor, och den kom äntligen igår. Fick den av mamma och pappa men den har varit väldigt försenad. Men jag har nästan läst klart den, började igår. Överenskommelser heter den, av Simona Ahrnstedt. Läs den, om ni gillar 1880-tals romantik. Sveriges nya Jane Austen, som det sägs på omslaget! :)

Nu ska jag gå och läsa igen men ska lägga in bilder i ett inlägg snart.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0