Fullproppat

Imorgon är jag ledig igen, samt på torsdag.
Och då har jag som vanligt proppat mitt schema helt fullt!
Imorgon får vi ju som bekant hämta nyckeln till lägenheten, och där ska vi kika om vi behöver göra något innan vi flyttar in (tapetsera, spackla, ni vet). Efter det ska vi äta pizza på golvet och sedan åka till Ikea, med buss eller hur vi nu tar oss dit. Spana in en soffa vi har kikat på, provsitta och mäta och ha oss. På kvällen kommer mina föräldrar och ska kika på lägenheten och kanske hjälpa till med att köra över några kartonger jag har packat. Har bara packat fyra men det är ju alltid en bra början!
På torsdag ska jag tvätta, sedan fika med Jeremy och sedan är det VIP-shopping med Toria! Alternativt vill jag titta i butiken om det finns något jag vill ha, innan shoppingen börjar så jag slipper springa runt bland allt folk och försöka hitta något snyggt. Så det får jag väl göra efter tvättningen och innan fikan. Puh.

Men det är kul att ha fullspäckat schema!
Nu ska jag fixa håret men kommer kanske in med kommentarer om Blondinbellas bok innan jag sticker till jobbet, annars får ni vänta till ikväll!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0