Dumma magont

Just nu sitter jag hemma med dumt magont. :(
Var på kalaset hos svärföräldrarna en stund men när mamma och pappa skulle åka, så följde jag med dem eftersom mitt magont inte ville vara snällt. Som tur var var det öppet hus, så man kunde gå och komma när man ville, så det kändes inte jättedåligt att jag gick så tidigt. Men lite :/
Har varit hemma en stund och sitter och funderar om jag orkar gå på inflyttningsfest hos Castro. Har köpt en liten present så jag borde gå försöka gå en liten stund, så kan jag ju alltid åka hem om det blir värre. Och det verkade inte vara så långt bort heller, men jag har inte varit där så man vet ju inte. Får byta typ två ggr men det ska väl ordna sig. Hoppas jag.

Annars blir det väl en lugn kväll, Albin är fortfarande kvar på kalaset, så vet inte när han kommer ikväll men om det blir sent kan jag ju sätta på en film och äta lite ostbågar med mig själv.
Hoppas ni har en mysig helg förresten! Så hörs vi väl :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0