Duktiga Annika

Har ni läst den boken? Mamma läste den för mig när jag var liten. Duktiga Annika var alltid prydlig och ordentlig.



Så känner jag mig idag :P
Jag har (*dra in massa luft*) städat badrummen, dammsugit, diskat, postat paket, handlat lite mat, lagat ett par byxor och en tröja, bytt sängkläder och vikt ihop nytvättade kläder (*släppa ut all luft*).
Sånt kul gör jag på min lediga dag. Har också ringt om en faktura som jag inte ska betala eftersom jag returnerade varan, så det är också fixat. Ska kolla om a-kassa också. I'm on fire! :P

Får nog slappa lite genom att kolla på en film också. Det blir kanske Coco Chanel & Igor Stravinsky. Har inte sett hela för textningen slutade fungera efter halva filmen, men nu har jag den på dvd! Hahaa..! :P
Och imorgon är det Kent. Vad ska man ha på sig?? :)
Det får bli morgondagens bekymmer. Ikväll ska jag bara försöka mysa och umgås med Albin. Om han inte ska klippa videoblogg förstås.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0