Död i andras ögon

Hej hopp!
Nu håller jag på och tvättar för fullt men tänkte slänga in ett inlägg mellan varven.
Fick två böcker igår. Eller ja, de kom väl i början på veckan men har legat här och längtat och väntat på mig. Död i andras ögon av Charlaine Harris och Vickis vintagebutik av Isabel Wolff.
Hade fått ett Poirot-datorspel också, får se när jag hinner med det... Blondinbellas bok har jag börjat lite på också, tänkte ge den en chans.

Massa tidningar har kommit också; Glamour och Elle och annat pyssel, lite reklam. Pust. Allt låg i en röra på hallgolvet när vi kom hem igår. Stoooort kliv över!
Så skönt att vara hemma. Och skönt att tvätta faktiskt. Tycker om att ha rena och fina kläder :)
Fick lite kläder från Asos förra veckan, ska ta bilder på dem senare.
Hoppas ni har det gott i solen, jag smälter lite här inne. Får sätta på fläkten. Typiskt att det blev soligt när vi precis har åkt från Värmland. Så kan det bli.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0