Bildkavalkad

Eller mja, det är lite bilder iaf som jag tog i fredags och någon idag. Men enjoy :)


Lite suddiga bilder men det blev kasst när jag tog med blixt eftersom det var så mörkt där inne. Detta är alltså ifrån After Work Improkvällen i fredags!


Albin är längst till vänster och står och skrattar, när de skulle göra en knepig övning.


Sista bilden från fredags, faktiskt. Det var så suddigt på de andra bilderna så jag lägger inte upp dem. Har filmat lite, får se om jag fixar upp dem också.


Jag har börjat packa lite. Yay! Känner mig duktig :) Dvd-erna väger ju inte så mycket så dem kan jag nog packa kartongen full. Har kommit till G nu. Jag packar såklart i (stort sett) bokstavsordning.


Hyllan är tom... Känns lite knepigt. Men det är bara att ta tag i nästa hylla!


Min lunch idag!


Festade till med lite cider också.


Albin behöver inte oroa sig, jag hade papper att torka med mig så har inte kladdat på skrivbordet eller på någon dator eller så.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa min lilla bok 42 sms som kom till helt fel person. Sådana böcker är roliga men ganska hemska ibland, man får bara ångest och tänker hemska tankar att det kan hända en själv :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0