Vilse i Kina

Nu är jag jättetrött :(
Vi har ätit jättegod mat och efterrätt och sedan slöglodde vi på TV. Mest på Travel, ett program som hette Vilse i Kina. Sounds fun eller inte. Där skulle jag inte vilja vara lost.

När vi var där så stirrade de efter oss på gatorna, de tyckte vi såg helt sjuka ut. Och när vi besökte ett kinesiskt par som vi kände från Sverige så fick vi träffa deras lille son. Han hade aldrig sett en västerlänning förut så han började storgrina. Haha, det var lite kul. Han tyckte alltså att vi såg så hemska ut så han tjöt. Han lugnade ner sig efter ett tag men jag fattar att han tyckte vi såg läskiga ut.
Vi pratade lite om att åka tillbaka till Japan, jag vill speciellt se Kyoto men andra ställen igen. Och kanske på våren också så vi kan se körbärsträden blomma, det hade varit underbart.

Fast då får jag kanske lära mig lite mer japanska. Det gick ju bra sist, de flesta kan ju engelska men det är kul att kunna deras språk och seder. Och veta om de talar illa om oss bakom våra ryggar :P

 

 

Nej, nu ska jag sova, är helt slut fast jag vilade förut. Vaknade ju typ tjugo i åtta imorse så nu är det sent för mig.

Imorgon tillbaks till staden alltså, måste leta lite bussar och sånt när jag vaknar. Inte glömma. Och ringa Castro. Pratade lite med Albin förut på msn, det var så kul. Jag saknar ju honom massor men det var ändå kul att prata så mycket med honom för han har mest jobbat innan och inte hunnit. Han jobbar på helgerna också, så det är svårt att hinna prata. Men det var riktigt roligt.

Han hinner inte med att läsa alla mina blogginlägg dock. Haha. Men nu sova!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0