Vill bli blondin

Jag har funderat på det ett tag.
Att det hade varit väldigt roligt att bli blondin.
Jag var blondin när jag var liten, men då var jag väl under tio år. :P
Men vad tycker ni? Jag skulle nog vilja vara jordgubbsblond eller honungsblond, något varmt iaf. Har ni blonderat håret?



Hur gick det? Hur många gånger ska man gå till friösren?
För jag har inte tänkt att göra det hemma, never ever! Hur dyrt blir det på salong?

Jaja, det är inget jag ska göra nu men det känns bra att fundera på det. Det vore väldigt kul att prova. Det är som en sån grej man "måste" göra i livet, typ.
Top Model 13 är rätt bra men det finns gnälliga bitches som Lulu och Ashley som whinar och gnäller på alla andra eftersom de är osäkra på sig själva och avundsjuka på de andra som är bättre. Om man inte är positiv och är gnällig, då blir man automatisk ful. Eller ja, mindre vacker iaf.


Nu är det snart dags för varma mackor! Hoppas någon av bitcharna åker ut!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sissel

gör det! tror du skulle passa i det! herregud va du bloggar förresten! i like :)

2010-04-19 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0