Up!

Har precis sett Up med mamma och pappa.
Den var lika bra som sist, om inte bättre för den här gången hade vi text. :)
Jag älskar den filmen, den är så underbar. Man måste inte alltid ha en ung, stark hjälte utan en gubbe går minst lika bra. Och jag älskar hundarna, såklart.
Om ni inte har sett den, så se den genast!!



Snart är det tedags med mamma innan jag somnar. Är trött. :(
Imorgon funderar jag på att gå en promenad och ta med systemkameran och fota lite fina vårbilder. Hoppas den är laddad bara...
Mamma ska på spa med jobbet så pappa och jag får klara oss själva. Vilket inte ska vara några problem. Vi kan göra pannkakor.
Idag gjorde jag urgoda rostbiffar med klyftpotatis och brunsås. Avnjöts framför TV:n. :) American style?

Well well, vi får se vad som händer imorgon. Ska nog spana runt på modesajter. :) Nightie night!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0