The Hurt Locker

Idag har jag sett på den filmen.
Det är svårt att tänka sig att det är en kvinna som gjort den, jag vet inte varför jag tycker så men det gör jag.
Det är mer en dokumentär, sa pappa, och det har han ju rätt i. Den har ju en handling men det är mer än dokumentär än en spelfilm.
Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Den är rätt bra, snygga effekter och så. Men det är inte den bästa filmen jag sett. Tycker inte att den är värd 6 Oscars, verkligen inte. De skulle gått till Avatar. Den var mycket, mycket bättre.
Men jag antar att denna filmen är "svår" och därför mycket "coolare".
Tycker sånt är så löjligt. Utländska filmer (inte från USA alltså) eller filmer som handlar om "tråkiga" saker får alltid höga betyg. Stört. Recensenterna och kritikerna ska vara svåra och välja konstiga filmer, det är så det är.
Dumt. Välj bra filmer istället för arty-filmer. Do it!!!
Missförstå mig rätt: handlingen är intressant och allt, men det är själva grejen att bara välja svåra filmer.


Jaja. Här kommer bilderna på cykeln. Tapeterna är inplastade så jag har inga bilder på dem än. Men ska googla och se om jag hittar något.


Fina cykeln fick inte plats i garaget så nu står den i hallen.


En liten korg att ha en liten hund i kanske?


Nu får jag bara öva mig så jag kan cykla ordentligt :P


Har ett monsterlås så ingen kan försöka stjäla denna. Mohaha!

Hittade inga tapetbilder, inte på min tapet iaf. Så ni får bild en annan dag.
Tyckte att det regnade ute, så får se om jag tar en tur med cykeln eller stannar inne.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Albin Olsson

Nämen, vilken fin cykel!

2010-04-21 @ 15:28:29
URL: http://albin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0