Sneaky Miss Marple!

Hon är så sneaky och lurig, lilla Miss Marple! :)
Älskar henne. Skådespelerskan Geraldine McEwan ska det vara och ingen annan.
Har sett detta avsnittet innan men kommer inte ihåg vem som är mördaren, det gör jag väl aldrig. :P Sissel och jag brukar påminna varandra vem som var mördaren i Tio små negerpojkar :)

Det har kommit massa nya till bloggen, vilket jag tycker är jättekul :)
Ni får väldigt gärna kommentera också ;)
Jag får försöka att ta en dagens imorgon, planerar att ha fina kläder på lunchen. Kul att klä upp sig lite ibland.
Nu är det nog sovadags. Fast först måste jag se klart och få veta vem som mördade mamman.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

toppen är från stradivarius och kjolen från zara =)

2010-04-20 @ 09:11:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0