Schnauzer-attack!

Hej hopp!
Direkt efter jobbet hjälpte jag mamma att handla (och bära hem maten) och efter det stack vi till Delsjön för att promenera. Vi gick lilla vägen runt, vilken är på ungefär 6 km. Känner mig väldigt duktig eftersom vi höll ett bra tempo, även om jag stannade för att fota lite här och där.
Vi blev attackerade av små dvärgSchnauzrar (eller hur man stavar)! :) På ett bra sätt, de var inte hotfulla alls utan bara busiga och söta. En kvinna gick omkring med 6 stycken små hundar och ingen var i koppel men lystrade bra på matte.
Vi pratade rätt länge med henne och det var väldigt trevligt. Jag har bra kondis och ville vara först hela tiden. Är nog lite tävlingsinriktad.
Ni ska få lite bilder iaf!


Fint väder, rätt fint iaf.


Vi hittade snö! Va??


Fin utsikt, jag älskar denna bilden!


Denna bilden är också vacker.


Fin bild igen :)


Vattenfall!

Nu softar jag men snart ska vi se Poirot, mamma och jag. Myspys! Imorgon lovar jag att uppdatera bloggen bättre och ta lite foton kanske, även fast jag har massor att göra och är på språng hela dagen. Jag är visserligen ledig, men ni vet hur jag är. Kan aldrig bara vara riktigt ledig.
Men, ha en mysig tisdagskväll så hörs vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0