Orkidén och en dagens

Jag tog lite bilder på orkidén så ni kan se hur fin den är.
Det är väl typ lyxversionen av orkidéerna, antar jag :P


Tror den hette något med "brud" (som i bröllop). Känns som att jag har snöat in på det. :P


Fin kruka också.


Mamma sa att om man bara skulle ha en blomma i huset/lägenheten, då var det denna. Och det är typ så jag har tänkt :)

Snart lunchdags!
Jag har legat och läst Prom nights from hell, riktigt bra faktiskt. :) Har bara Stephenie Meyer kvar, de andra fyra var bra. Hoppas att hennes också är det!
Har en dagens också btw.


Jacka: Gina
Skor: Wedins (om jag inte minns fel)
Byxor: Zara


Tänkte bara visa hur mitt hår ser ut, är lite trött på det. Vet att jag ser ut som om jag vore 5 år på bilden men det bjuder jag på.

Vet att der ser lite knepigt ut med strumpor i skorna men jag frsyer så om fötterna :( Hoppas inte det är kallt ute, för då vet jag inte vad jag tar mig till. Kan man ta skinnjackan ovanpå min röda jacka? Eller ser det knas ut? Hmm, får fundera på det för jag måste snart sticka. Och jag hatar verkligen att ha på mig för lite kläder och frysa, det är min mardröm. Men men, hoppas ni har en superkul dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0