Ny cykel!

Hejsan!

Jag har tagit det väldigt lugnt idag, lugnare än vanligt och inte suttit så mycket vid datorn. Har ju mest umgåtts med Albin, man får inte spilla någon tid! Han åker hem redan klockan sex ikväll nämligen.
Han jobbar imorgon och jag ska till landet igen.
Men men, det har varit jättekul att vara med honom idag hittills :)

Men en nyhet är att jag har beställt en ny cykel!
Det finns en gullig liten cykelaffär här vid Radiotorget och där var vi inne idag och kikade. Jag har i princip redan bestämt mig för en Monark Karin men inte vilken färg. Svart eller röd. Eller vit?
Så jag fick kolla på de olika färgerna och den röda var jättefin. Svart är ju också fint, men kanske lite tråkigt. Så jag beställde en röd! Ska hämta den på måndag! :)
Spännande spännande. Då kan jag cykla till Frölunda Torg eller cykla och ha picknick eller cykla och bada... The possibilities are endless!



Nu ska vi nog softa och kanske äta lite glass i solen (det är jättevarmt ute!) och sedan åker jag till landet och sötnöten åker tillbaks till hufvudstaden.
Men jag bloggar nog sen ikväll. Alternativt imorgon. Vill umgås så mycket med Albin som möjligt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: eric

Najs!

2010-04-19 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0